گزارش عملکرد حوزه اداری در گفتگو با مدیر اداری

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۷ کد : ۴۴۰ اخبار اطلاعیه ها خبر تصویری
تعداد بازدید:۱۰۹۸
گزارش عملکرد حوزه اداری در گفتگو با مدیر اداری

مهدی باباجان زاده مدیر اداری و خدمات رفاهی واحد تهران شرق در گفتگوئی با روابط عمومی خلاصه ای از عملکرد حوزه اداری در سال 95 را برشمرد .

وی گفت : فعالیتهای متعدد و ارزنده ای در سال 95 در حوزه اداری واحد انجام شد که مهم ترین آنها به شرح زیر است: 

1-پیگیری و دریافت مجوز مزایده و مناقصه ها و توزیع و برگزاری کمیسیونها (بوفه دانشجویی،انشارات دانشجویی،مناقصه طبخ و توزیع غذای دانشجویی،مناقصه ایاب و ذهاب اساتید و کارکنان،ایاب و ذهاب داخل محوطه و فروش خودروها....)

2-پیگیری ،دریافت استعلامها و برگزاری کمیسیون های داخلی واحد (ساخت پارکینگ اساتید و کارکنان ،آسفالت پارکینگ دانشجویی،جدول کشی مسیر سوله ورزشی و کارگاه مکانیک ،سیستم گرمایشی سوله ورزشی و آزمایشگاه ،نصب بایگانی ریلی اداره امتحانات ،نصب پرده پنجره های ساختمان اداری واحد ،تعمیرات و استاندارد سازی آسانسورهای دانشکده ها،ساخت و نصب درب خروجی پارکینگ دانشجویی،نصب گیت جلوی درب ورود و خروج دانشجویان ،ساخت ساختمان بانک ملی ،فرش نمودن مسجد و دیوار کشی قسمت جنوبی واحد)

3-سرو سامان دادن پرسنل واحد بر اساس چارت مصوب واحد و صدور حکم حقوقی پرسنل با ابلاغ کتبی آنها و صدور کارت شناسایی برای کلیه پرسنل

4-به روز رساندن تکمیل و ارسال مدارک بیمه مازاد پرسنل و اساتید به منطقه و سازمان مرکزی جهت مصوب و پرداخت

5-تهیه و تنظیم و صدور احکام حقوقی پرسنل براساس آخرین وضعیت شغلی آنها و اقدام به صدور کارت شناسایی آنها( اختصاص طبقه یا گروه ،ارتقای مدرک تحصیلی ، برقراری حق تخصص و حق فنی) که حدود چند نفری که استخدام سال 1392 می باشد که انشاء الله فروردین و اردیبهشت ماه چهار سال خدمت تمام می شود و حق تخصص اداری برقرار می شود.

6-پیگیری و دریافت مجوز پرسنل از سازمان مرکزی و نطقه جهت رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی شدن آنها(که در حال حاضر بیش از 130نفر از پرسنل رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی می باشند)

7-جهت رفاه حال کارکنان و اساتید ،پیگیری و برگزاری جلسات متعدد جهت پرداخت وام به پرسنل و اساتید اعم از وامهای داخلی و وامهای بانکی برابر تفاهم نامه با بانک

8-پیگیری و دریافت مجوز از سازمان مرکزی و منطقه جهت فروش کاغذ باطله و ضایعات واحد (فروش کاغذ باطله حدود بیست ملیون و پانصد هزار ریال شده که به حساب دانشگاه واریز گردیده است)

9-جهت تسریع در مکاتبات و جلوگیری از هزینه گزاف از استفاده کاغذ و راه اندازی و صرف و صلاح واحد پیگیری نمودن همکاران حوزه های واحد ،مکاتبات اداری داخلی و خارجی از طریق اتوماسیون اداری انجام می شود

10-همکاری لازم با معاونت دانشجویی ،پژوهشی ،آموزشی واحد جهت برگزاری و حضور فعال مراسم ها و همایش های واحد و خصوصاً برگزاری امتحانات و ثبت نام

11-پیگیری وصول مطالبات واحد از دانشجویان و پیمانکاران

12-پیگیری و اقدام نصب سطل زباله در مسیر تردد دانشجویان و کارکنان و اساتید (سطح واحد و پارکینگ دانشجویان و فضای سبز)

13-تهیه و توزیع گاوصندوق ها و کپسول آتش نشانی برحسب نیاز و رعایت استاندارد سازی بایگانی آموزش دانشکده ها

14-با توجه به صرف و صلاح واحد پیگیری و تعمیرات لوازم و تحریر دانشکده ها و استفاده مجدد آنها به تعداد قابل توجه

15-سرو سامان دادن نظافت دانشکده ها و محوطه های واحد

16-نظم و انضباط اداری پرسنل خدوم که در چند سال گذشته تا بحال فقط یکی دو مورد کمیته انضباطی داشتیم.

17-نصب دستگاه واکسر در دانشکده ها.


( ۱ )